Kim jestem?

Zajmuję się zarządzaniem komunikowaniem się organizacji. Pomagam budować strategie public relations, dbać o wizerunek i kształtować relacje medialne, doradzam w sytuacjach kryzysowych, wskazuję możliwości skutecznego komunikowania się. Pracuję naukowo. Jestem adiunktem Uniwersytetu Warszawskiego.

Więcej...

Nauka i badania

Naturalną częścią mojego życia zawodowego są badania obszaru komunikowania się organizacji. Realizuję się w badaniach własnych, jak również współpracuję w zespołach projektowych.
W pracy projektowo-badawczej staram się łączyć świat nauki z praktyką rynkową.

Więcej...

Doradztwo i szkolenia

Od ponad dwóch dekad szkolę zarządy spółek, przedstawicieli firm, samorządów, instytucji publicznych i innych organizacji. Doradzam w sytuacjach trudnych, pomagam konstruować strategie minimalizujące ryzyko wystąpienia kryzysu. Realizuję audyty komunikacyjne.

Więcej...

Szkolenia

Przykładowe moduły tematyczne szkoleń:
Szkolenia dla firm, instytucji, organizacji non-profit, osób fizycznych

  • Public relations
  • Public relations (PR) narzędziem kształtowania wizerunku firmy
  • Budowa i zarządzanie wizerunkiem w nowych mediach
  • Wewnętrzne public relations
  • Zewnętrzne public relations
  • Współpraca z mediami
  • Prewencyjne i kryzysowe public relations
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową (moduł I) – jak dbać o dobrą opinię w sytuacjach trudnych?
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową (moduł II) – MANUAL (księga zarządzania kryzysowego)
  • Zarządzanie wizerunkiem marki
  • Public relations w internecie

Szkolenia dla szkół i innych placówek edukacyjnych

  • Kreowanie wizerunku placówki oświatowej
  • Nowe media – jak budować wizerunek szkoły w internecie?
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową (moduł I) – jak dbać o dobrą opinię w sytuacjach trudnych?
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową (moduł II) – MANUAL (księga zarządzania kryzysowego)
  • Zarządzanie aktywnością uczniów, nauczycieli i pracowników niepedagogicznych w internecie

Szkolenia w zakresie komunikacji politycznej

  • Podstawy public relations - case dla polityków
  • Public relations (PR) narzędziem kształtowania wizerunku polityka
  • Współpraca z mediami
  • Prewencyjne i kryzysowe public relations
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową (moduł I) – jak dbać o dobrą opinię w sytuacjach trudnych?
  • Zarządzanie sytuacją kryzysową (moduł II) – MANUAL (księga zarządzania kryzysowego)
  • Polityczne public relations
  • Marketing wyborczy
  • Zarządzanie wizerunkiem polityka
  • Budowa i zarządzanie wizerunkiem w nowych mediach

Dodatkowe informacje o szkoleniach: m.kaczmarek-sl@uw.edu.pl