Kim jestem?

Zajmuję się zarządzaniem komunikowaniem się organizacji. Pomagam budować strategie public relations, dbać o wizerunek i kształtować relacje medialne, doradzam w sytuacjach kryzysowych, wskazuję możliwości skutecznego komunikowania się. Pracuję naukowo. Jestem adiunktem Uniwersytetu Warszawskiego.

Więcej...

Nauka i badania

Naturalną częścią mojego życia zawodowego są badania obszaru komunikowania się organizacji. Realizuję się w badaniach własnych, jak również współpracuję w zespołach projektowych.
W pracy projektowo-badawczej staram się łączyć świat nauki z praktyką rynkową.

Więcej...

Doradztwo i szkolenia

Od ponad dwóch dekad szkolę zarządy spółek, przedstawicieli firm, samorządów, instytucji publicznych i innych organizacji. Doradzam w sytuacjach trudnych, pomagam konstruować strategie minimalizujące ryzyko wystąpienia kryzysu. Realizuję audyty komunikacyjne.

Więcej...

Informacje dla Studentów

Projektowanie strategii komunikowania się


Tematyka warsztatu Projektowanie strategii komunikowania się:
  • Strategia komunikacyjna –podstawowe pojęcia.
  • Elementy strategii.
  • Definiowanie celów.
  • Otoczenie organizacji istotne z perspektywy realizacji strategii.
  • Kanały komunikowania.
  • Ewaluacja strategii.
  • Wdrażanie.
  • Prezentacja projektów.

 

Zasady zaliczenia warsztatu

  • PROJEKT grupowy / grupy max 3-osobowe
    Dowolna organizacja, ale realna, obecnie istniejąca. Działająca komercyjnie lub non profit.
    Można nawiązać kontakt z tą organizacją / uzyskanie materiałów, diagnoza potrzeb itp.


    Istotne daty:
    Zajęcia: 27.10 - przesłanie zbiorczej informacji grup o podmiotach wybranych przez poszczególne grupy projektowe
    Zajęcia: 3.11.2020 i 10.11.2020- prezentacja wybranych organizacji [ok. 30 minut prezentacja] – informacje o organizacji, diagnoza potrzeb, określenie zrębów strategii
    Zajęcia: 12.01.2021, 19.01.2021, 26.01.2021- prezentacje grup / projekt [ok. 40 minut prezentacja projektu końcowego]

  • Skala ocen:
    90-100% 5,0
    80-89% 4,5
    70-79% 4,0
    60-69% 3,5
    50-59% 3,0
    0-49% 2,0

 

Zalecana literatura przedmiotu
Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, WK, Warszawa 2015.
Seitel P. F., Public relations w praktyce, Felberg SJA, Warszawa 2003.
Kaczmarek-Śliwińska M., Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się. Difin, Warszawa: 2015.
Kończak J., Bylicki P., Marka korporacyjna i jej komunikacja, Public Dialog, Warszawa 2018.
Potocki A., Winkler R., Żbikowska A, Komunikowanie w organizacjach gospodarczych, Difin, Warszawa 2011.
Miotk A., Badania w public relations. Wprowadzenie, Difin, Warszawa 2012.
proto.pl, wirtualnemedia.pl, press.pl

 

Dla zainteresowanych
P. F. Drucker, Praktyka zarządzania, Czytelnik, Nowoczesność, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1994.