Zajmuję się zarządzaniem komunikowaniem się organizacji. Pomagam budować strategie public relations, dbać o wizerunek i kształtować relacje medialne, doradzam w sytuacjach kryzysowych, wskazuję możliwości skutecznego komunikowania się. Pracuję naukowo. Jestem adiunktem Uniwersytetu Warszawskiego.
Więcej...
Naturalną częścią mojego życia zawodowego są badania obszaru komunikowania się organizacji.
Realizuję się w badaniach własnych, jak również współpracuję w zespołach projektowych.
W pracy projektowo-badawczej staram się łączyć świat nauki z praktyką rynkową.
Od ponad dwóch dekad szkolę zarządy spółek, przedstawicieli firm, samorządów, instytucji publicznych i innych organizacji. Doradzam w sytuacjach trudnych, pomagam konstruować strategie minimalizujące ryzyko wystąpienia kryzysu. Realizuję audyty komunikacyjne.
Więcej...
Projektowanie strategii komunikowania się
Tematyka warsztatu Projektowanie strategii komunikowania się:
 
Zasady zaliczenia warsztatu
Istotne daty:
Zajęcia: 25.10 - przesłanie zbiorczej informacji grup o podmiotach wybranych przez poszczególne grupy projektowe
Zajęcia: 8.11.2021 i 15.11.2021- prezentacja wybranych organizacji [ok. 30 minut prezentacja] – informacje o organizacji, diagnoza potrzeb, określenie zrębów strategii
Zajęcia: 10.01.2022, 17.01.2022, 24.01.2022- prezentacje grup / projekt [ok. 40 minut prezentacja projektu końcowego]
 
Zalecana literatura przedmiotu
Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, WK, Warszawa 2015.
Seitel P. F., Public relations w praktyce, Felberg SJA, Warszawa 2003.
Kaczmarek-Śliwińska M., Public relations organizacji w zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi organizacji. Sztuka komunikowania się. Difin, Warszawa: 2015.
Kończak J., Bylicki P., Marka korporacyjna i jej komunikacja, Public Dialog, Warszawa 2018.
Potocki A., Winkler R., Żbikowska A, Komunikowanie w organizacjach gospodarczych, Difin, Warszawa 2011.
Miotk A., Badania w public relations. Wprowadzenie, Difin, Warszawa 2012.
proto.pl, wirtualnemedia.pl, press.pl
 
Dla zainteresowanych
P. F. Drucker, Praktyka zarządzania, Czytelnik, Nowoczesność, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1994.