Zajmuję się zarządzaniem komunikowaniem się organizacji. Pomagam budować strategie public relations, dbać o wizerunek i kształtować relacje medialne, doradzam w sytuacjach kryzysowych, wskazuję możliwości skutecznego komunikowania się. Pracuję naukowo. Jestem adiunktem Uniwersytetu Warszawskiego.
Więcej...
Naturalną częścią mojego życia zawodowego są badania obszaru komunikowania się organizacji.
Realizuję się w badaniach własnych, jak również współpracuję w zespołach projektowych.
W pracy projektowo-badawczej staram się łączyć świat nauki z praktyką rynkową.
Od ponad dwóch dekad szkolę zarządy spółek, przedstawicieli firm, samorządów, instytucji publicznych i innych organizacji. Doradzam w sytuacjach trudnych, pomagam konstruować strategie minimalizujące ryzyko wystąpienia kryzysu. Realizuję audyty komunikacyjne.
Więcej...
Nowe media / Popularyzacja historii
Tematyka warsztatu Nowe media /Popularyzacja historii:
 
Zasady zaliczenia warsztatu
 
Zalecana literatura przedmiotu
Potocki A., Winkler R., Żbikowska A., Komunikowanie w organizacjach gospodarczych. Wydawnictwo Difin, Warszawa 2011.
Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, WK, Warszawa 2015
Seitel P. F., Public relations w praktyce, Felberg SJA, Warszawa 2003
Kończak J., Bylicki P., Marka korporacyjna i jej komunikacja, Public Dialog, Warszawa 2018
 
Dla zainteresowanych
P. F. Drucker, Praktyka zarządzania, Czytelnik, Nowoczesność, Akademia Ekonomiczna w Krakowie, 1994.
J. Welch, S. Welch, Winning znaczy zwyciężać, Studio EMKA, 2010.
K. Murray, Język liderów, JS & Co Dom Wydawniczy, 2014.