Zajmuję się zarządzaniem komunikowaniem się organizacji. Pomagam budować strategie public relations, dbać o wizerunek i kształtować relacje medialne, doradzam w sytuacjach kryzysowych, wskazuję możliwości skutecznego komunikowania się. Pracuję naukowo. Jestem adiunktem Uniwersytetu Warszawskiego.
Więcej...
Naturalną częścią mojego życia zawodowego są badania obszaru komunikowania się organizacji.
Realizuję się w badaniach własnych, jak również współpracuję w zespołach projektowych.
W pracy projektowo-badawczej staram się łączyć świat nauki z praktyką rynkową.
Od ponad dwóch dekad szkolę zarządy spółek, przedstawicieli firm, samorządów, instytucji publicznych i innych organizacji. Doradzam w sytuacjach trudnych, pomagam konstruować strategie minimalizujące ryzyko wystąpienia kryzysu. Realizuję audyty komunikacyjne.
Więcej...Podstawy public relations
 
Zasady zaliczenia wykładu
 
 
Zalecana literatura przedmiotu
Prasa branżowa – PRESS, proto.pl, wirtualnemedia.pl
Wojcik K., Public relations. Wiarygodny dialog z otoczeniem, WK, Warszawa 2015
Black S., Public relations, Dom Wydawniczy ABC, Warszawa 1999
Seitel P. F., Public relations w praktyce, Felberg SJA, Warszawa 2003
Budzyński W., Public relations. Zarządzanie reputacją firmy, Poltext, Warszawa 1999
 
Materiały dla dociekliwych
Prasa branżowa – PRESS
Portale: proto.pl, wirtualnemedia.pl,press.pl