Zajmuję się zarządzaniem komunikowaniem się organizacji. Pomagam budować strategie public relations, dbać o wizerunek i kształtować relacje medialne, doradzam w sytuacjach kryzysowych, wskazuję możliwości skutecznego komunikowania się. Pracuję naukowo. Jestem adiunktem Uniwersytetu Warszawskiego.
Więcej...
Naturalną częścią mojego życia zawodowego są badania obszaru komunikowania się organizacji.
Realizuję się w badaniach własnych, jak również współpracuję w zespołach projektowych.
W pracy projektowo-badawczej staram się łączyć świat nauki z praktyką rynkową.
Od ponad dwóch dekad szkolę zarządy spółek, przedstawicieli firm, samorządów, instytucji publicznych i innych organizacji. Doradzam w sytuacjach trudnych, pomagam konstruować strategie minimalizujące ryzyko wystąpienia kryzysu. Realizuję audyty komunikacyjne.
Więcej...
Teorie komunikowania masowego
Tematyka wykładu:
 
Zasady zaliczenia wykładu
 
Zalecana literatura przedmiotu
Castells, M., Władza komunikacji. Wyd. PWN, Warszawa 2013.
Goban – Klas, T., Media i komunikowanie masowe. Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu. Wyd. PWN, Warszawa 2015.
Jenkins, H., Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów. WAiP, Warszawa 2007.
McQuail, D., Teoria komunikacji masowej. Wyd. PWN, Warszawa 2007.
Szpunar, M., Nowe-stare medium. Internet między tworzeniem nowych modeli komunikowania a reprodukowaniem schematów komunikowania masowego. Wyd. IFiS, PAN, Warszawa 2012.
Dobek-Ostrowska B., Komunikowanie polityczne i publiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
Filipiak M., Homo communicans. Wprowadzenie do teorii masowego komunikowania, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin 2003.
 
Materiały dla dociekliwych
Portale: proto.pl, wirtualnemedia.pl, press.pl